• sns01
  • sns02
  • sns03
whatsapp instagram wechat
FairSky

R407F una alternativa GWP più bassa à R22

R407F hè un refrigerante sviluppatu da Honeywell.Hè una mistura di R32, R125 è R134a, è hè ligata à R407C, ma hà una pressione chì currisponde megliu à R22, R404A è R507.Ancu s'ellu R407F era urigginariamente pensatu cum'è un rimpiazzamentu R22, hè avà ancu utilizatu in l'applicazioni di supermercati induve u so GWP di 1800 face una alternativa GWP più bassa à R22 chì hà un GWP di 3900. Cumu hè illustratu nantu à a figura, R407F hè basatu annantu à u listessu. mulèculi cum'è è hà una cumpusizioni simili à R407C, è tutte e valve è altri prudutti di cuntrollu chì sò appruvati per R22 / R407C travaglia ancu bè cù R407F.

5.R407F a lower GWP alternative to R22-1

Selezzione di cumpressori:
Questa guida per a retrofitting o l'installazione di compressori in novi equipaghji cù a nostra gamma attuale hè stata aghjurnata cù cunsiglii tecnichi per rimpiazzà R22 cù mischii potenziali dispunibili nantu à u mercatu cum'è R407F.

Scelta di a valvula:
Quandu selezziunate una valvula di espansione termostatica hà sceltu una valvula chì pò esse usata sia per R22 sia per R407C, postu chì a curva di pressione di vapore currisponde à queste valvole megliu cà e valvole chì sò solu aduprate cù R407C.Per un paràmetru di superheat currettu, i TXV deve esse riajustati da "apertura" da 0.7K (à -10C).A capacità di e valvole di espansione termostatica cù R-407F seranu circa 10% più grande di a capacità per R-22.

Prucedura di cambiamentu:
Prima di principià u cambiamentu, almenu i seguenti elementi duveranu esse prontamente dispunibili: ✮ Occhiali di sicurezza
✮ Guanti
✮ Indicatori di serviziu di refrigerante
✮ Termometru elettronicu
✮ Pompe à vide capable de tirer 0,3 mbar
✮ Termocouple micron gauge
✮ Rilevatore di fughe
✮ Unità di ricuperazione di u refrigerante cumpresu u cilindru di refrigerante
✮ Récipient approprié pour le lubrifiant éliminé
✮ Novu dispusitivu di cuntrollu di liquidu
✮ Filtri essiccatori di linea di liquidu di ricambio
✮ Novu lubrificante POE, quandu hè necessariu
✮ Graficu di a temperatura di a pressione R407F
✮ Refrigerante R407F
1. Prima di principià a cunversione, u sistema deve esse pruvucatu bè perdite cù u refrigerant R22 sempre in u sistema.Tutte e perdite devenu esse riparate prima chì u refrigerante R407F hè aghjuntu.
2. Hè cunsigliatu chì e cundizioni di u funziunamentu di u sistema (in particulari a pressione assoluta di aspirazione è di scaricamentu (rapportu di pressione) è u superheat d'aspirazione à l'ingressu di u compressore) sia registratu cù u R22 sempre in u sistema.Questu furnisce a basa di dati per paragunà quandu u sistema hè tornatu in opera cù u R407F.
3. Disconnect l'energia elettrica à u sistema.
4. Properly caccià u R22 è Lub.Oliu da u compressore.Misura è nota a quantità eliminata.
5. Sustituì u liquid line filter-drier cù unu chì hè compatible cù R407F.
6. Sustituisce a valvula di espansione o l'elementu di putenza à un mudellu appruvatu per R407C (solu necessariu quandu retrofitting da R22 à R407F).
7. Evacuate u sistema à 0,3 mbar.Una prova di decadenza di vacuum hè suggerita per assicurà chì u sistema hè seccu è senza perdite.
8. Recharge u sistema cù R407F è oliu POE.
9. Charge u sistema cù R407F.Charge à 90% di u refrigerant sguassatu in l'articulu 4. R407F deve abbandunà u cilindru di carica in a fase liquida.Hè suggeritu chì un vetru di vista sia cunnessu trà u tubu di carica è a valvola di serviziu di aspirazione di u compressore.Questu permetterà l'aghjustamentu di a valvula di u cilindru per assicurà chì u refrigerante entre in u compressore in u statu di vapore.
10. Operate u sistema.Registrate e dati è paragunate cù e dati pigliati in l'articulu 2. Verificate è aghjustate l'impostazione di superheat TEV se ne necessariu.Fate l'aghjustamenti à altri cuntrolli cum'è necessariu.R407F addiziale pò esse aghjuntu per ottene u rendiment ottimali di u sistema.
11. Etichettu currettamente i cumpunenti.Tag u compressore cù u refrigerante utilizatu (R407F) è u lubricante utilizatu.


Tempu di Postu: Apr-09-2022