• sns01
  • sns02
  • sns03
whatsapp instagram wechat
FairSky

Cume u compressore di l'aria condizionata mantene sempre l'arbulu? Cumu riparà?

Per u climatizzatore cintrali, u compressore hè l'equipaggiu chjave per u rinfrescante è u riscaldamentu di l'unità di l'aria condizionata, è u compressore hè ancu un dispositivu chì hè spessu propensu à fallimentu.U mantenimentu di u compressore hè ancu un affari di mantenimentu assai cumuni.Oghje, vi presentà e ragiuni è suluzioni per u compressore sempre tenendu l'arbulu.

How to repair1

Primu.I mutivi principali per u fallimentu di u compressore di l'aria condizionata cintrali chì mantene l'arburu (cilindru stuck) sò i seguenti:
1. Motivi meccanica dintra lu compressor.
2. U compressore ùn hà micca oliu di refrigerazione o manca d'oliu di refrigerazione.
3. Durante u prucessu di stallazione è mantenimentu, anormali varieghja intrutu in l'equipaggiu.
4. U sistema di refrigerazione cuntene umidità residuale è aria, è l'effettu di rinfrescante di u compressore hè ridutta o bluccata o rusted.
5. Durante u prucessu di manipulazione di a stallazione o di trasfurmà u compressore, hè dannatu da a forza esterna.

Sicondu.Misure per impediscenu à u compressore di mantene l'arbulu.
1. Durante a stallazione è u mantenimentu di u compressore, deve esse assicuratu u Airtightness di u sistema di refrigerazione per impediscenu a fuga di u sistema di rinfriscà.Per quessa, una cumpagnia di serviziu prufessiunale deve esse invitatu à upirari, è È strettamente in cunfurmità cù i requisiti di e specificazioni di u funziunamentu di u fabricatore per u funziunamentu.
2. U sistema di refrigerazione deve scuntrà u gradu di vacuum dumandatu da u fabricatore di l'equipaggiu è risponde à i requisiti è e specificazioni di u fabricatore.
3. Per a parte di u pipeline, a durata deve esse accurtata quant'è pussibule, è deve esse designatu una curva di ritornu d'oliu raghjone.
4. A diferenza di altezza trà l'unità interna è l'unità esterna deve risponde à i requisiti di u fabricatore.
5. Evite aghjunghje refrigerant sottu u riscaldamentu.
6. Quandu stallate è mantene, Riempite cù nitrogenu in u sistema per soffià a terra, prutegge l'interfaccia quandu passa per u muru.
7. Verificate u statutu di l'oliu lubricating.
8. Durante u mantenimentu, duvete osservà u fenomenu di fuga di l'oliu di refrigerante è di refrigerazione, è u culore di l'oliu.Pudete aghjunghje l'oliu di refrigerazione à u compressore secondu a situazione attuale, è rimpiazzà l'oliu di refrigerazione se ne necessariu.

Terzu, u metudu di ghjudicà l'arbulu di compressor
1. Cunfirmà a tensione di alimentazione è s'ellu a capacità di u capacitor di partenza hè normale è risponde à i bisogni.
2. Verificate s'ellu l'avvolgimentu di u cumpressore hè short-circuited o open-circuited.
3. Sia chì u cumpressore hè una prutezzione surriscaldata (mancanza di refrigerant, cundizioni poveri di dissipazione di calore).

Quartu, u metudu di mantenimentu di u compressore di mantene l'arbulu
Ci vole à ricurdà chì u compressore hè un equipamentu di precisione è hè assai prufessiunale.Quandu si tratta di difetti cum'è u compressore chì tene l'arbulu, assicuratevi di dumandà à un ingegnere di mantenimentu prufessiunale per trattà cun ellu, ùn trattate micca sè stessu, hè faciule d'avè fallimenti più grande, Truvate un ingegnere prufessiunale, unu pò guarantisci a qualità. di mantenimentu, l'altru pò truvà a causa radicali, è valutà s'ellu ci hè bisognu di mantenimentu, risparmià tempu è costu.


Tempu di Postu: Apr-09-2022