Descrizzione
I filtri FIA sò usati prima di cuntrolli automatichi, pompe, compressori ecc., per l'iniziu iniziale di a pianta è induve a filtrazione permanente di u refrigerante hè necessaria.U filatore riduce u risicu di guasi di u sistema indesevule è riduce l'usura di i cumpunenti di a pianta.
I filtri FIA sò dotati di una rete di schermu in acciaio inox, dispunibile in dimensioni 100, 150, 250 è 500µ (micron*), (US 150, 100, 72, 38 mesh*).
Features
■ Applicabile à HCFC, HFC, R717 (Ammonia), R744 (CO2) è tutti i refrigeranti inflammabili.
■ Cuncepimentu modulare:
- Ogni carcassa di valvula hè dispunibule cù parechji tipi di cunnessione è dimensioni diverse.
- Possibile di cunvertisce i filtri FIA à qualsiasi altru pruduttu in a famiglia FlexlineTM SVL (valvola d'arrestu, vàlvula di regulazione operata manualmente, vàlvula di cuntrollu è stop o vàlvula di cuntrollu) solu rimpiazzendu a parte superiore completa.
■ Service di rivisione veloce è faciule.Hè facilitu di rimpiazzà a parte superiore è ùn hè micca bisognu di saldatura.
■ Rete di filtru d'acciaio inossidabile muntatu direttamente senza guarnizioni supplementari significa facilità di serviziu.
■ Dui tipi di inserti di filtri sò dispunibili:
- Un insertu pianu in acciaio inox.
- Un insertu plissatu (DN 15-200) cù una superficia extra larga, chì assicura lunghi intervalli trà pulizia è bassa caduta di pressione.
■ FIA 15-40 (½ – 1 ½ in.): Un insertu speciale (50µ) pò esse usatu in combinazione cù una versione standard per a pulizia di una pianta durante a messa in funziunamentu.
■ FIA 50-200 (2 - 8 in.): Un saccu di filtru di grande capacità (50µ) pò esse inseritu per a pulizia di l'impianto durante a messa in funzione.
■ FIA 80-200 (3 - 8 in.) pò esse equipatu cù un insertu magneticu per a detenzione di particelle di ferru è altre particelle magnetiche.
■ Ogni filtro chjaramente marcatu cù u tipu, a dimensione è a gamma di prestazione
■ Custodia è cuffia di acciaio à bassa temperatura in cunfurmità cù i requisiti di a Direttiva di l'equipaggiu di pressione è quelli di altre autorità di classificazione internaziunali
■ Gamma di temperatura: –60/+150 °C (–76/+302 °F)
■ Max.pressione di travagliu: 52 bar g (754 psi g)
■ Classificazione: DNV, CRN, BV, EAC etc. Per uttene una lista aghjurnata di certificazione nantu à i prudutti, cuntattate a vostra Cumpagnia di Vendita Danfoss.